bara kärlek.

bara kärlek.
underbar till 1000

söndag 1 mars 2009

1 mars

till lunch gick jag då och mötte min vän, hon gick hit idag, och det var ett härligt väder att gå i, så jag tycker att hon gjorde rätt! vi gick ut med hundarna och tog lite kort på dom, det var inte lätt kan jag lova... men iaf, några bilder fick vi, gick sen på ica, köpte glass, mummmmms! satt även och såg på bert, och det är nu fias älskling, bara så alla vet. nu ikv vare min tur att gå till henne, hon mötte mig, och sen gick vi hem till henne, pratade o massa mer, sen såg vi på beck och åt skorpor,(L)(L)(L) sen vare dags för mig att gå hem igen, bara stolt över mig själv, bara synd att det snöade och blåste. men jag lever. har nyss sett klart beck, och både jag o fian tycker att det är läskigt att se själv. imorgon blire stan och träffa folk, bara roligt. nä, nu ska jag se på film,
chao.

Inga kommentarer: