bara kärlek.

bara kärlek.
underbar till 1000

fredag 6 mars 2009

6 mars

halv 10 blev det upp stigning idag, 10i10 fick jag stressa iväg för att hinna till holmsund innan halv 11. soifen tog då om sitt hål i näsan, och det blev bara fint, gick till konsum.... sen hem till henne, såg på sunes sommar, jag älskar håkan! när vi sett klart filmen gick vi och gjorde pannkakor, utan recept och allt, nästan helt perfekta, bara lite förmycket smak av mjöl, men mummmmmmms ändå! när vi då ätit klart så började vi se på eva och adam. blev lite avbrott i filmen, bara för att soifen skulle se topmodel. men det är bra det också, så det spelade ingenroll. nu ikväll sitter jag bara och.. gör ingenting, lite gitarr,musik och dator. nu ska jag snart se på film tror jag. lovet är snart slut, och det uppskattas inte. bara lycklig att jag varit med min soifen så mycket under detta lov, hon är verkligen bäst.
jag funderar på att göra en ny blogg. vet inte hur många jag har, men jag är sjukt less på den här.
chao

Inga kommentarer: