bara kärlek.

bara kärlek.
underbar till 1000

onsdag 4 mars 2009

4 mars

idag har jag gått för flera månader framåt, betyder alltså att jag bara kan sitta här vid min dator och aldrig mer röra på mig. först gick jag ut med hundarna, plumsade i djupsnö vilket inte var toppen. hade dock bara tights på benen, så lite kallt blev det. direkt jag kommit hem och lämnat dom gick jag till holmsund. vi gick på konsum, ovanligt.. men idag var vi nyttiga....eller lite, det blev en macka och en chokladboll. sen skulle soifen ta om sitt hål i näsan, men det blev inte idag, utan på fredag, så på fredag ska jag vara i holmsund halv11. när hon bokat tid gick vi hem till henne, satte oss och såg på kyrkogårdsön. fast vi sett den så många gånger, så måste vi iallfall stänga av ljudet och kolla bort när det hemska händer. men det är väl så det blir antar jag. for hem och åt, sen gick jag tillbaka till holmsund igen, och konsum nästa. denna gång var vi inte lika nyttiga, det blev en kaka istället. vi var ute ett bra tag, tog lite kort och så, vart ganska så blöt, men aja. gick hem till soifen, drack varmchoklad, sen försökte jag lära henne att sätta en sked på näsan, hon klarade det, faktiskt, men med lite hjälp från sin vän tejpen. sen blev det dator. och sen kom pappa och hämtade mig, min räddning för kvällen, orkade verkligen inte gå hem. imorgon blire stan, jag ska äntligen köpa mina byxor! tack för en underbar dag soifen.
puss.

1 kommentar:

Anonym sa...

svar - man tackar :)