bara kärlek.

bara kärlek.
underbar till 1000

söndag 8 mars 2009

8 mars

har nytt kommit in efter att ha följt soifen en bit hem. vi gick dock halv12, men det hände lite saker på vägen, vi la oss ner på bron, dansade, gick in på holma och kollade runt, hade några sociala i telefonen, och det var bara roligt, ikv har vi sett på film,"the forgotten" säger bara tur att jag inte såg sen själv. sen har vi ätit tårta,smörpopcorn, sen drack vi nått kaffe också, mummmmmmmmms! vi har även varit helt oseriösa, en kommentar i en film, sen dog vi, soifen har suttit och sjungit låtar för mig som hon kom på medans hon spelade gitarr, jag har nog inte skrattat så mycket på länge! idag kom släkten hit, och jag fick fina presenter, tack! har även bytt piercing idag, och jag är stolt, imorgon blire soifen, kan lova att vi ska vara oseriösa då också, oseriöst är roligt, och oseriös ska man vara.
puss på henne.
hejdå

Inga kommentarer: