bara kärlek.

bara kärlek.
underbar till 1000

tisdag 3 mars 2009

3mars

idag blev man 16, det känns inte alls kan jag lova... idag har jag varit med soifen, gick och mötte henne, och för alla som inte varit ute idag kan jag säga att det blåste.. vi gick hem hit, åt tårta, sen såg vi på taken, verkligen en bra film, sen åt vi faktiskt lite godis idag också, som vi inte gjort på två månader, och det var inte lika gott som väntat.... iaf, hon for hem, det blev pizza till middag, sen träning, jobbigaste träningen på länge kan jag lova! nu ligger jag här i min varma säng nyduschad och klar för att snart se på film. igår blev jag och soifen överlyckliga, och vi älskar verkligen oss själva!mohahahhaa, men just nu är jag mest tagg till imorgon när soifen ska ta hål i nästan igen, och denna gång skall jag vara med.
chao.

Inga kommentarer: