bara kärlek.

bara kärlek.
underbar till 1000

söndag 8 mars 2009

8 mars

denna dag har varit slapp, satt hemma vid datorn, spelade gitarr och sjöng till typ kvart i6. gick sen till holmsund, kallt kan jag lova. när jag kom till fia höll hon på med matte, som vi båda...älskar. sen gick vi och mötte isak, vi skulle gå till konsum, men gick en sväng förbi lillahallen som är på skärgårdsskolan, satt i bastun ett tag, innan vi sen gick vidare till konsum. köpte två tuggummipaket, sen gick vi till hallen, på vägen till hallen proppade jag in 28 tuggummin i munnen, eftersom att jag o fia kom på den smarta planen igår. hon stoppade dock bara in cirka 10. jag 28! kan lova att det var jobbigt att tugga, iaf, vi satt nere på hallen o ba snacka ett bra tag, trött som man var så var man helt flummm.... och kanske inte den roligaste att vara med. menmen.
sen gick jag o fian hem till henne o började se beck, någon jag aldrig sett förut så det var kul, for hem med bussen, och fortsatte sen se hemma. är inte ett dugg tagg på att somna ikv. liksom skola imorgon.......
aja, puss på er säger jag bara!
chao.

Inga kommentarer: