bara kärlek.

bara kärlek.
underbar till 1000

lördag 28 februari 2009

28 februari

denna dag har varit läskig, men slapp.. på skolan hare som inte varit nå riktiga lektioner, mest film, byggt hus, och lekt, så en ganska bra dag. nu ikv har jag varit med min vän.. och vi gick till konsum som vanligt, sen när vi skulle tillbaka till henne så ser vi att det lyser i idrottshallen på hennes skola, så vi går och kollar om det är öppet, och det är det, vi tror inte att vi är ensamma, utan att det skulle vara några i hallen, men icket. när vi då insett att vi är ensamma så börjar vi såklart leka, hänger i ringarna, spelar basket.. och "modiga" som vi är ska vi kolla in i bastun, det skulle väl vem som helst göra, ellerhur? men nejnej, fega som vi egentligen är så vågar vi oss inte fram, utan börjar bara skrika,rycker lite lätt i handtaget, och sen springer vi ut igen, tillslut när vi bestämt oss att vi ska kolla in i bastun så börjar fia låtsas att hon är polis, skriker då,"det är polisen, så om det är någon i bastun kom ut, snart kommer vi in med hela våran polisstyrka, ladda pistolerna, ta fram batongerna, vi kommer in nu", trycker sig mot väggen, och sen tvingar hon mig att gå fram, jag öppnar dörren, och där sitter....ingen alls, ser tydligen panikslagen ut, så fian börjar skrika allt hon kan, och vi springer ut igen.. gick sedan hem till henne, gjorde varmchoklad och satt o pratade ett långt tag innan vi sen gick upp för att se på tv, jag somnade som vanligt, och vaknar igen när pappa ringer för att hämta mig. åker då till stan för att hämta johanna, står utan för bion i typ 20min.. drygt, och nu har jag kommit hem,
imorgon blire målvaktsträning, och fian. jag tror att vi ska leka då med, vi har ju våra planer, så passa er alla. jag hoppas också att vi ska baka tårta på ug. min vän är bäst.
chao

Inga kommentarer: