bara kärlek.

bara kärlek.
underbar till 1000

fredag 6 februari 2009

6 februari

började dagen med att stiga upp kvart i 7, bra för att vara jag, duschade och gjorde mig klar, gick sedan till skolan. va på 2 lektioner sen for vi tjejer till barnmorskan, och hon var då lite... speciell.
aja, vi drog tillbaka till skolan, hade en lektion sen slutade vi, vi slutade alltså kvart över 1, härligthärligt. kommer ut från skolan och ser att min granne har bil och ska hämta sitt barn, vi snabbar oss dit och får åka med hem, barnet gick dock, så det blev som att hon kom för att hämta oss. men det var helt okej det med. for hem till dom fikade och lekte med sötnos minna! verkligen gullig unge. hon har även lyckats kladda ner hela mig, så det blir för mig att byta kläder innan jag snart ska sticka iväg till holmsund.
chao.

Inga kommentarer: