bara kärlek.

bara kärlek.
underbar till 1000

onsdag 11 februari 2009

11 februari

konstig morgon, vaknar före väckarklockan ringer, men ligger ändå som helt förlamad i sängen och orkar inte röra mig, försöker då därför somna om, men icket. stiger upp och gör mig klar, när jag sen går till skolan, går ut och känner att mina ben försvinner eftersom att jag bara hade tajts.. när jag sen kommer till skolan börjar det som sticka i benen... aja, vi hade ingen musik idag, vilket var ganska bra, dock var typ hela klassen i musiksalen iaf, och vi tränade låtar till musikalen, jag är taggad. klockan 1 for vi till skärgårds och hade musikal, bara roligt, har nu valt kläder och kommer inte se så bra ut... ska ha långa svarta jeans men jättemycket häng, typ en röd "blus" men en vit tröja under, sen en svart peruk med stort hår, och håret står lite hur som helst, men jag kommer vara...jättefin, nu ska jag snart plugga.. fattar ingenting av matten typ, sen har jag engelska prov nästa vecka, och det ska gå bra!!!
chao.

Inga kommentarer: