bara kärlek.

bara kärlek.
underbar till 1000

måndag 2 februari 2009

2 februari

ja, igår kunde man inte sova, överskottsenergi naaaanting!
iaf så bestämde jag mig för att göra ett glas oboy, när det var gjort gick jag ner igen, ställde glaset bredvid mig och såg att det var klumpar i..........grattis, då har jag alltså gjort på gammal mjölk! jag orkade inte gå upp igen, så jag fick bli utan. eftersom vi var lediga idag så vaknade jag vid 12, rätt skönt faktiskt, satte mig vid datorn och hade några sociala med mig, :)
iaf, halv 2 bar det av till midgård, en skola jag nog skulle kunna gå på, men helst av allt vill jag gå på draggen, men det blir nog inte. när jag kom hem blev det att baka kladd, eftersom min vän skrev att hon hade bakat det, och jag var väldig sugen på det. nu ska jag snart äta lax................blä, fisk är inget för mig, men den väsrsta fisken är iaf LAX! men jag överlever nog, ikv blire träning, hoppas på en roligen en eftersom jag inte är taggad på något just nu,
imorgon är det nationella, och jag kommer nog inte klara det, eftersom när vi gick igenom det i klassen så förstod jag ingenting...
hejdå.

Inga kommentarer: