bara kärlek.

bara kärlek.
underbar till 1000

fredag 31 oktober 2008

31 oktober

gick till fia idag,
hyffsat skönt faktiskt, allt som blåste bort, alla tankar, allt när man gick över bron.
lyssnade på några kära låtar och bara gick.. hon mötte mig på andra bron, sen stannade vi i tunneln och tog kort,hihih
sen gick vi till vårt kära konsum och värmde oss, köpte lite godis innan vi skulle börja våran gåfärd igen,
när vi kom hem till henne så såg vi på "miffo" sjukt gullig film,
spelade gitarr, och gh,
innan jag lekte med hennes bror, han är söt!
leon-bia, jag vill sitta här,
fia-okej, ska du sitta här,
leon- jag vill sitta här själv,
fia-men vart ska jag sitta då?
leon-du får sitta här, han pekar på en fotpall,
fia-aldrig..
fia som hade kungaplatsen vart nästan tvungen att byta till en fotpall!
ikv vet jag inte vad det blir, menmen,..
jag taggar match imorgon!
åh, det ska inte snöa nu, jag vill ha sommar...
pussssssssssssss

Inga kommentarer: