bara kärlek.

bara kärlek.
underbar till 1000

söndag 26 oktober 2008

26 oktober














(L)
















du är bäst, vet du det?









min kväll ha bestått av fia,
först satt jag på henns rum och läste frida medans hon åt, sen gick vi till konsum,
(ej ovanligt)
efter det gick vi hem till henne o ringde ralleballe, ganska kul,:)
du är lite blåst lillavän!
underkvällen hade vi en liten tävling också, som jag dock tror att fia vann!
en pruttävling!
efter ett tag spelade vi gh, jag fick ha dosa.. gick inte så bra, men so!
vi hade två små söta och sociala vänner också, bonas och svartarosen!
när vi inte orkade spela längre satte fia på tv, då vare något random program, där dom hade hängt upp en kyckling uppåner, sen sa han ba; den är medvetslös, nu skär jag upp den i munnen så han blöder, men inte liter han av det... fyfan!
nu är jag ingenting annat än jättetrött... så det blir nog att sova snart,

pussssssssssss o godnatt

3 kommentarer:

Anonym sa...

snygg tjej på bilden, vad heter hon?

rull sa...

mh.. hon heter?

Anonym sa...

DU ÄR UTMANAD, kolla min blogg!