bara kärlek.

bara kärlek.
underbar till 1000

onsdag 22 oktober 2008

22 oktober







sommar!(L)






idag fyllde min älskade vän äntligen år!
efter maten for jag då till henne och åt tårta o annat gott, :)
efter att hennes mormor och alla farit hem, så drog vi till statiol,"var tvungen att lära henne hur man tankar moppen"
efter det for vi till mitt kära konsum för att köpa godis,
sen blev det storsjö där vi satt och kollade på match, :)
satt och väntade på pappa som tränade till 10, så vi satt nere i hallen och kommenterade dom håriga benen killarna hade,
en var typ bög, han hade slickat hår "huvudhår" och rakade ben!
det var ganska äckligt faktiskt!
btw, idag åkte jag med fia på moppen!
ganska status,

fett nervös för imorgon när jag ska ta min första spruta på 9 år utan bedövning..shit, kommer typ avlida!!!!
aja, pusssssssssss på snöret! grattis stora gullungen!

Inga kommentarer: