bara kärlek.

bara kärlek.
underbar till 1000

onsdag 29 oktober 2008

29 oktober

rull;åh, älskadevän, vill du ha lite mera godis?
snöret;kan vi inte gå o käka på frasses istället? vill ha fett, inte socker...
dagen har inte varit något annat än bra!
gick ut med hunden, sen for jag iväg till stan med min älskadevän.
gick runt innan jag fick ont i fötterna och vägrade gå längre,
vi gick till frasses, åt en varsin stirpsmeny,
innan vi gick runt igen,
efter ett tag gick vi på donken och åt en paj,
satt o vinkade o stirrade ut folk, det var kulkul.
sen träffade vi signe o ronja,
gick med dom på um, bara pinsamt!
aja, sen gick vi och satte oss på stadium innan det var dags att åka hem,
när jag kom hem så går jag ut med hunden, efter det var det att bege sig iväg till träningen!
träningen var underbar, och jag taggar match på lördag!
imorgon blire fia, ska se film, sen vet jag inte, ;d

pussssssssssssss

2månader på söndag älskling(L)

Inga kommentarer: