bara kärlek.

bara kärlek.
underbar till 1000

onsdag 29 oktober 2008

29 oktober

Jag har blivit utmanad av my.

Reglerna är följande:

Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.

Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.

Utmana 7st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn&länka till dom.

Låt dom veta att de blivit utmanade genom å lämna en kommentar i dom blogg.



1. jag brukar alltid sjunga i duschen

2. jag hatar att vara ensam hemma, helst när man hör alla ljud

3. jag brukar inte sova naken, så.. frittfram

4. jag ser inte på skräckfilmer ensam.. blir mörkrädd och rädd efter..

5. jag kan inte andas när någon sitter på mig, för då kommer bara ljudet;hahhahihihihuhuh ut

6. när jag åker båt känner jag mig fri

7. jag har ingen sista. så det får gå iaf,:)

Jag utmanar:
sofia
sofie
vicki
ank
jenny
emma
johanna
hanna

Inga kommentarer: