bara kärlek.

bara kärlek.
underbar till 1000

tisdag 6 januari 2009

6 januari



du är min bästa, och du är även min björn gustavsson!






ja, lovet har som sprungit ifrån mig, känns hemskt att skolan snart är som mitt andra hem igen.
jag orkar verkligen inte börja plugga igen, jag orkar inte stiga upp på morgonen, jag orkar inte..
ifall så har mitt lov varit bra, jag har varit med min vän, vi har gjort mycket. nu blire snart att hoppa in i duschen, eftersom jag sprayade mitt hår med typ 1000l hårspray, när vi skulle fota.
imorgon blir den sista dagen på lovet, och jag och soifan måste hitta på något, imorgon har vi även klarat oss en vecka utan godis! fantastiskt för att vara vi. vi har inte ens ett sug efter godis längre, så detta kommer gå gallant.
aja, pusss.


jag älskar dig.

Inga kommentarer: