bara kärlek.

bara kärlek.
underbar till 1000

fredag 30 januari 2009

30 januari

idag blev det skriller på idrotten, har nästan lärt mig att stanna nu och jag är nöjd.
min kväll har varit bra, jag o fian har gått till konsum............ som vanligt, tur vi har samma smak och alltid köper samma saker. iaf så gick vi till storsjö, kollade på träning, innan vi sen gick hem till henne igen, fruktsallad och vaniljvisp blev det, sen somnade båda framför tv;n. vaknade och min mobil var borta.. och den här gången var den längre ifrån mig än vad den brukar vara... sprang ner och letade, och då låg den i jackfickan, gick upp igen till min trötta vän, hon är verkligen gullig. sen vare bara att börja gå mot storsjö igen, gick som ett psyk... men sen var jag tillslut framme, jag och pappa åkte hem. nu sitter jag här, inte lika trött som jag var.... men trött!
chao.

Inga kommentarer: