bara kärlek.

bara kärlek.
underbar till 1000

onsdag 28 januari 2009

28 januari

dagen igår började stressigt, vaknade var tvungen att skynda mig när jag skulle göra mig i ordning, gå fort som.. ja, jag vet inte vad till signe för att inte missa hemkunskapsbussen. när vi väl kom till skolan insåg vi att det var 10minuter kvar innan bussen skulle gå, och även att brandalarmet gick,
alla som hunnit komma till skolan stod då på sin plats på fotbollsplanen. och vi var tvungna att hämta hemkunskapsboken och jag vägrade släpa med mig en målvaktsutrustning till holmsund, så det var bara att springa in och ut, när vi sen kom ut hörde vi hur 2 brandbilar kom, sen efter ett tag en polisbil. iaf, det blev hemkunskap i typ en timme innan jag var tvungen att fara på något möte, efter det blev det tandläkaren, hade ett hål så fick komma tillbaka halv 1 och borra, undertiden jag väntade på att klockan skulle bli halv 1 så var jag på skärgårds med min underbara vän! efter tandläkaren vara bara att vänta på att bussen skulle gå tillbaka till skolan, fick si sådär vänta i 1timme kanske, när jag kom tillbaka gjorde jag o signe klart manuset till musikalen, åh, jag är astagg! sen blev det träning, 3 personer plus jag i mål, effektiv träning.... aja, hem snabbt äta duscha o packa sovsaker, for till fias träning sen följde jag med henne hem. hon somnade snabbt, så där låg jag och kollade på tv ett bra tag helt ensam. upp klockan 6 imorse var dock ingen hitt.. där låg man under ett varmt täcke och tvingas upp ur en skön säng. blev att göra sig i ordning för att sen gå till bussen, 07.08, en tid jag inte ens stigit upp en vanlig skoldag! draggen var väl sådär, kom dit 10 över 8 och någon jon kom halv9, så där stod vi helt ensamma, men det gick ba fint, fick va med tvåorna i ungefär 2timmar, men det dög väl. sen efter det blev det är gå med jesper hela dagen, snacka om skön klass.. aja, slutade kvart över två? blev att gå till mias o köpa en stripsmeny, sen for vi hem, nyss varit på träning och..... ja, jag är less.
min dag har varit helt okej faktiskt,
puss.


- sara vi har ingen rullgardin här inne,
hoppas det är okej, för det blir väldigt ljust på morgonen."
jag diggar fias låssas mamma, haha, vi dog typ(a)

Inga kommentarer: