bara kärlek.

bara kärlek.
underbar till 1000

söndag 25 januari 2009

25 januari

ja, nu sitter jag här igen, inte skrivit på länge, vet aldrig vad jag ska skriva om längre...
iaf, nu har jag varit och kollat på 3 skolor... dom verkar väl sådär, men jag skulle iaf vilja gå på draggen! idag blev det östra och sen stan med fian. vi gick runt innan vi åkte hem igen, nu ikv har vi gått till konsum......som vanligt, köpte vaniljvisp och en chokladboll, sen gick vi hem till henne och bakade en kladdkaka. medans kladdkakan åkte ner i magen så såg vi på e.t, typ världens sötaste film, men trött som man är så somnar man... tror inte fia blev så glad på mig, iaf, såg slutet, och det är gulligast! efter det vare wallander på tv, den efterlängtade som båda velat se länge, så då blev det att se den innan jag var tvungen att dra mig ut i kylan och gå till bussen, tur jag hade en social vän i telefonen,:)aja, nu äre bara att tagga till match imorgon......eller inte.
puss.

1 kommentar:

Anonym sa...

DU FÅR JU INTE SOVA NÄR DET VISAS E.T PÅ TV!!!!