bara kärlek.

bara kärlek.
underbar till 1000

lördag 6 december 2008

6 december

igår sov jag hos min vän soifas, vi gjorde väl inte såmycket men jag fick iaf se på stjärnsystrar!(L)
hade målvaktsträning 11, så det var bara att börja gå halv,
efter det blev det att gå hem till fia, sen blev det match... trött som man var så gick det inte så bra.
aja, satt med fia på hallen ett tag o kollade på nästa match, eftersom hennes pappa satt i sek.
for hem, fick veta att mamma hade magsjuka, då blev det bara att duscha, tjata på pappa, sen cykla iväg till soifas.
jag vill verkligen inte ha magsjuka.. det är nog det äckligaste o värsta man kan ha!
nu är jag iaf hemma igen och funderar på att snart lägga mig o se på film, eftersom jag inte sovit så mycket på flera veckor nu..
imorgon är det äntligen dansuppvisning, och jag taggar till 1000!
på kvällen skulle jag tydligen vara med och sjunga i kören, hoppas det blir bra,:)
aja, pusssss

Inga kommentarer: