bara kärlek.

bara kärlek.
underbar till 1000

lördag 13 december 2008

13 december

inte blivit skrivet på några dagar nu, men jag har som inte riktigt haft orken.
iaf, igår var det lucia.. o det gick ju som det gick, bara pinsamt att måsta gå ut, aja..
på kvällen blev det ank david o ph, va på ug, efter det blev det snöbollskrig!
idag blev det att lussa för gammlingar, bara gulligt!
sen blev det stan med soifas, köpte julklappar till pappa o tobbe, vad jag ska köpa åt mamma o johanna o alla kompisar har jag inte den blekaste om. iaf så gick vi runt på stan, vi gick mer än vanligt, innan det typ var dags att åka hem igen!
o nu sitter jag här, utan att ha ätit middag, vill bara fara ut, usch...
aja. hoppas att det blir att fara till fia iaf!
tagga match imorogn
pussss

1 kommentar:

Anonym sa...

Du kan väl viska lite lågt vad det är för något? Jag lovar att inte skvallra... ;-)