bara kärlek.

bara kärlek.
underbar till 1000

fredag 26 december 2008

26 december

nu är julen över.
på dagen sjöng jag i kyrkan, vart ganska drygt efter ett tag, eftersom att vi sjöng två gånger, 11 och 1, mellan båda så fick vi mackor, tårta och godis, mumssssss. fick även ett biokort!
när jag kom hem så kollade alla på kalle, vilket jag inte tycker om, så för mig blev det dator.
vi fikade, sen blev det dags för mig att gå ut med hundarna, eftersom att jag var hundvakt.
träffade då viktor, haha..
när jag kom hem blev det julbord, för mig bara köttbullar och potatis, eftersom att det är det ända jag gillar på julbordet.
efter det kom ph och hämtade sitt paket! hoppas att han blev glad:]
fias bror fick likadana!
när ph gått började vi öppna alla julklappar som låg under granen,
och iår fick jag; en kudde, parfym"christina aguilera", plattång, dvd, mobilpengar, 800g godis, en förpackning med 5x70g ahlgrens bilar, 1000kr, vantar, leg, och nagelfixning, och en ljuslyckta i julbytespressent
sen kommer paket från örebro!
pressenten jag gav till pappa var nog den bästa!
när vattnet är kallt så lyser den blå, när vattnet är varmt så lyser den rött, den är coool!
nu ska jag snart skaffa gratis sms, sen vill jag hitta på något!
aja, pussssssss

1 kommentar:

Anonym sa...

Sjuuukt cool vattentempindikator! Thanxs!