bara kärlek.

bara kärlek.
underbar till 1000

måndag 3 november 2008

3 november





jag ville takort, min syster ställde upp,




förkylningen tar kol på mig,
jag är helt slö, orkar nästan ingenting känns det som,
vill helst bara sova.
hosta, halsont och snorig är vad jag är..
usch vad det är jobbigt,
kanske inte blir någon träning för mig imorgon, men det hoppas jag verkligen att det blir, för hemma vill jag ju inte sitta..
skolan idag var bara dryg.. dagen gick ändå ganska fort,
menmen,
ikv har jag varit med signe ett tag, innan jag for o lämnade några filmer till fia, och efter det for jag o hälsade på philip(L)(L)
nu ska jag dricka mitt honungsvatten och tagga till prison break, då jag och johanna sitter som fast klistrade framför tv;n.
aja, nu ska jag vara lite social med folk.
pussssssss

Inga kommentarer: